ינואר 06, 2023

🔥 מדור השרביט החם - ההמשך(?) והצעת נושא חם חדש "יריב לוין - רפורמטור או טרמינטור"?/ קנקן

תודה רבה לאמפי שניהלה את המדור הזה בשנתיים האחרונות ופרסמה בקביעות פוסט נושא חם מדי שבוע. בכך תרמה לעידוד הקהילתיות בקרב הבלוגרים שלנו. 

בשל חשיבות הקהילתיות להשרדות הבלוגים העצמאיים בישראל. כן, יש לכך היבט כלכלי של כדאיות המשך התמיכה בממשק העברי של פלטפורמות וורדפרס ובלוגספוט (BLOGGER) החינמיות - לאור הירידה במספר הבלוגרים העצמאיים והירידה ברמת האינטראקציה ביניהם ובינם לבין הקוראים. אצל יותר ויותר בלוגרים "הקהילתיות" מתבססת על מועדון קוראים סגור ועל מנויים, כשלמעשה קיים פער עצום בין מספר המנויים לבין מספר הקוראים למעשה. על כך ועל השלכות של חסימת/דיכוי בלוגים מפני תגובות על עתיד הבלוגים העצמאיים בישראל, נקדיש מאמר מערכת מיוחד באתר "פרפרים".

בין שמספר התורמים לאינטראקציה במדור כאן היו קשורים לקשיים טכניים של בלוגרים לקשר לכאן פוסטים שלהם, שנכתבו בהשראת הנושא החם השבועי (באמצעות מערכת תגובות דיסקוס) או שהיו קשורים לסיבות אחרות (כמו למשל עקב ביקור לא סדיר של הבלוגרים שלנו בדף הראשי של אתר "פרפרים", או עקב "אדישות" קהילתית, או שאר ירקות) - עדיין קיים לדעתנו צורך השרדותי להמשך ניהול המדור הזה בפרט ושל המשך פעילות אתר "פרפרים" בכלל - לטובת הבלוגרים העצמאיים הכותבים בשפה העברית  בפלטפורמות העצמאיות (החינמיות לעת עתה ואשר עלולות לא כדאיות כלכלית להמשך קיומן - הסבר יבוא כאמור במאמר מערכת בקרוב).

על כן אני קורא כאן למי שיהיו מוכנים לתרום להמשך מדור קהילתי חשוב זה - בניהול יחיד או בניהול משותף. אלה  יקבלו הרשאה לכתוב כאן למעשה פוסט "נושא חם" מתחלף לפי בחירתם. במידה שתהייה היענות לכך - אני אשנה כאן מעט את הפורמט ובעיקר לפורמט שייקל לבלוגרים את הקישור של הפוסטים שלהם לכאן. לפרטים וליצירת קשר בעניין, אנא פנו אלי במייל:

kankanhate@walla.co/il  או

m.parparym@gmail.com

והשבוע הנושא החם הוא: "יריב לוין - רפורמטור או טרמינטור"? בהשראת הקריקטוריסט מישל קישקה


אז מה דעתכם? כתבו פוסט בנושא וקשרו אותו למדור השרביט החם באמצעות תיבת התגובות למטה (רק במידה וכבר הגבתם במדור זה בעבר)! או אם מתקשים לקשר את הפוסט, או שזוהי הפעם הראשונה שאתם מגיבים כאן, אנא שלחו את כותרת הפוסט ואת הקישור אליו למייל:

m.parparym@gmail.com

כתיבה מהנה

קנקן

*****************************************************

הפוסטים החמים


1. קץ הפרדת הרשויות - ראשית הדיקטטורה / קנקן

2. לוין, רפורמטור או טרמינטור / אריק בנדק חביב

3. יריב לוין - רפורמטור או טרמינטור? / רקפת

4. יריב לוין – רפורמטור או טרמינטור / Adi Adler

5. דיקטטורה ושחיתות היו כבר קודם / ענת פרי


הפופולריים מכל הזמנים