החלטתי לקחת פסק זמן קצר מאקטואליה, פוליטיקה ושאר מרעין בישין ולבקש מכם לכתוב על החופש הגדול.
החופש הגדול בחטיבות הביניים והתיכונים התחיל לפני שבוע, החופש הגדול בגנים ובבתי הספר היסודיים יתחיל בשבוע הבא.
באופן אישי אין לי ילדים שיצאו לחופשה וכך גם לרבים מהבלוגרים הנוהגים לכתוב לנושא החם. אבל לחלקנו יש נכדים היוצאים לחופשה ואולי עוד ילדים במשפחה.
האם החופש הגדול משנה משהו בשגרת חייכם? אם כן, האם יש לכם תכניות לחופש הזה? ואם לא, אתם יכולים לכתוב על הימים בהם לחופש הזה הייתה משמעות.
כתבו רשומה בנושא ואל תשכחו לכלול בה קישור לנושא חם זה במדור וגם לקשר אותה למדור דרך תיבת התגובות למטה.