ספטמבר 01, 2023

הנושא החם - טיפולים קוסמטים , פרא-רפואיים ותחזוקת הגוף והנפש / עורך טליק חרובי

בתקופה האחרונה עלתה המודעות לתחזוקת הגוף והנפש בכלל האוכלוסיה,צעירים ומבוגרים.בעיקר בגלל תוחלת החיים ההולכת וגדלה ואני לא מדבר רק על המבוגרים שבנינו.

אני יכול לדבר על עצמי ועל זוגתי.
אני שבעבר חשבתי שתחזוקת הגוף נקרא לה , היא נחלתם הבלעדית של נערות ונשים בכל הגילאים, הבנתי שזה ממש לא ככה ואין שום מבוכה או בושה לעשות למען עצמי.
אשר על כן אחרי שיצאתי לפנסיה וגם קצת לפני, התחלתי ללכת לקוסמטיקאית לטיפולי פנים. נכון שאחרי 2,3 טיפולים אחת לחודש, הפסקתי ללכת אליה. לא כל כך בגלל הכסף, אלא כי שיעמם אותי לשכב על מיטת טיפולים שעה וחצי ויותר, לתת לה למרוח מסיכות על הפנים, להוציא שחורים ולעשות משהו שאישתי הטובה יכולה על הספה בסלון לעשות עבורי בצורה טובה יותר. וכך נטשתי את ספת הקוסמטיקאית לטובת ידיה הטובות של אישתי שפעם בשבועיים לערך עושה לי מסיכת פנים, מסדרת לי גבות, מוציאה שערות מיותרות מכל מיני מקומות שלא אפרט. וזהו, אני שמח ומרוצה.
היא עושה לעצמה אותו דבר, צובעת את שערה פעם בשבועיים כי מרגישה צורך, עושה הליכה וכמוני משתדלת לשמור על תזונה בריאה.

אחרות ואחרים מגדילים לעשות, משתמשים באפשרויות העומדות היום בפני כול, לתיקונים קוסמטים כאלה ואחרים, בכל חלקי הגוף. אני לא שופט אף אחת ואף אחד על הרצון שלהם לשינוי כזה או אחר,א ני חושב שיעשה כל אחד/ת את מה שהם מרגישים, כדי להרגיש טוב עם עצמם.

הייתי רוצה כמובן לתחזוקת הנפש ללכת יותר למסאג'ים או דיקור סיני שעשו לי טוב בזמנו.
הייתי רוצה לשחות יותר אבל אני מתעצל. יש לי בעיית הליכה לכן אני לא צועד, אבל המודעות לכלל הדברים האלה עלתה וגדלה ואני מקדיש לה זמן וממון.

אשמח אם תספרו איך אתם מתחזקים את הגוף והנפש, ותשייכו את הפוסט לשרביט החם .

אל תשכחו לקשר את הרשומה לפוסט המציג את הנושא החם וכן לקשר את הרשומה למדור בתיבת התגובות למטה.



הפוסטים החמים


הפופולריים מכל הזמנים