נובמבר 24, 2023

הנושא החם - חלומות בעת מלחמה / עורך קנקן

 במחשבה על הצעת נושא הקשור לימים אלה ואשר אינו לעוס בברברת המלחמה המתנהלת בכל חלקה תקשורתית, אחד מהנושאים שעלו בדעתי  - נושא "חלומות בעת מלחמה". מצד אחד, אני מאלה שחולמים וזוכרים כאשר יש לחלומות משמעות בעיניהם (לטוב או לרע) ומצד שני אני יודע שרבים אחרים אינם זוכרים חלומות. על כן, מבלי שהועלתה הצעה אחרת, חשבתי בתחילה לחרוג ממנהגנו להחליף נושא שרביט אחת לשבוע, ביום שישי, לראשונה מאז הווסדו של מדור השרביט, ולהשאיר את הנושא הקודם לשבוע נוסף. 

כאמור אני חולם חלומות ומוצא לא פעם משמעות באופן שמכנים "פתרון חלומות". פרסתי חלק מהם  בסדרת " החלום ופשרו" בבלוג שלי (בסדרה שעדיין לא הושלמה).

והנה, כסוג של טלפתיה, אמפיארטי פתחה בפוסט שהעלתה היום בבלוג שלה - בתיאור של שני חלומות בשנתה הטרופה, שהיא עוברת בימי מלחמה אלה. זה היה בשבילי אות להביא נושא זה למדור השרביט החם. נושא שהזכיר לי שבוע אחד, שבו חלמתי בעבר שני חלומות ששניהם השלימו את פשרם בעיניי, בפרשת דרכים שעמדתי בחיי - בפוסט "חלומות מפתח - השרינק שלך".

אתם מוזמנים לכתוב בנושא זה. לשתף בחלומותכם או בחלומות של יקיריכם. לספר על משמעותם, בין יש או אין בעינכם. נשמח עם יעוררו דיון בין הקוראים לפשרם, או לאזסוציאציות שונות שהם מעוררים, כיד הנסיון או הדמיון הטובה. בין אם מדובר בחלומות בעת המלחמה הזו, או במלחמה אחרת, או במצבי לחץ שעברתם בחייכם.

שתפו ואל תשכחו לקשר בשני האופנים גם יחד: (1) לקשר את הרשומה שלכם לפוסט הספציפי הזה המציג את הנושא החם וכן (2) לקשר את הרשומה שלכם למדור בתיבת התגובות למטה.


הפוסטים החמים

1.  חלומות בעת מלחמה / עדי אדלר

הפופולריים מכל הזמנים