מרץ 06, 2021

מדור השרביט החם - סבתא (או סבא)

 תחילה הערה כללית לגבי המדור הזה: 

השרביט החם נוטה להתחלף - בדרך כלל פעם בשבוע -  אבל זה לא אומר שמאוחר מדי לקשר פוסטים לנושאים קודמים. 

מימין לבלוג מופיע ארכיון הבלוג, ובו מופיעים כל השרביטים הקודמים. אפשר להגיב תמיד בכל אחד מהנושאים הקודמים עם קישור לפוסט בנושא הרלוונטי. 

נראה לי שגם יכול להיות נחמד לקוראים "לחפור" אחורה בפוסטים קודמים ולחפש פוסטים שאחרים כתבו וצירפו באיחור. 

נושא השרביט החם השבוע הוא: סבתא. או סבא וסבתא.

כן כן אני יודעת שאני סבתא ואולי בגלל זה הנושא מושך אותי, אבל אני פותחת כאן ספקטרום מאד מאד רחב שכל אחד יכול להתייחס אליו מהזווית שלו.

אפשר לספר על הסבתא/סבא שלכם כנכדים

אפשר לדבר על אמא שלכם (או החמות/חותנת שלכם) כסבתא לילדים שלכם.

אפשר לדבר על עצמכם כסבא או סבתא. 

אפשר לדבר באופן כללי על מודל סבתאות כזה או אחר, על מערכות יחסים בין נכדים לסבים/סבתות או על מאבקי שליטה בין סבים/סבתות להורים......

אפשר להעלות זווית אחרת לגמרי מכל מה שאני העליתי כאן, ממש כל מה שעולה לראש. 

ואחרי פרסום הפוסט, כתבו כאן תגובה והוסיפו קישור לפוסט שלכם. או כיתבו לי למייל hwparparim@gmail.com בבקשה לקשר את הפוסט שלכם עבורם.

מאחלת כתיבה מהנה

אמפי


* כל הזכויות שמורות לאתר קהילת דביר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים