יוני 24, 2022

מדור השרביט החם: דברים שתמצאו אצלי בתיק

אני בחו"ל וכמו תמיד לקראת הנסיעה  - בנוסף לאריזת המזוודה - הכנתי לי את התיק שאותו אני נושאת עלי.

אני מייחסת חשיבות רבה מאד לדברים שאני מכניסה לתיק, כי הם אמורים לשמש אותי בכל מקרה שיצוץ ככה פתאום על הדרך. 

גם כשאני לא בנסיעה אלא בשיגרת חיי, תמיד חשוב לי לוודא שיש עלי בתיק את כל מה שאני עשויה להזדקק לו.

ויותר מכך.

בדרך כלל יהיו אצלי בתיק גם דברים שאחרים עשויים להזדקק להם.

כך יש עלי תמיד ארנק כמובן אבל גם משקפי שמש ומברשת.

יש לי מסיכות (כן כן אני יודעת שרוב האנשים כבר לא עוטים מסיכות) וכמעט תמיד יש לי גם מסיכות רגילות (למקרה ש-T או מישהו אחר יצטרך) וגם מסיכות "ילדים" כי זה מה שהכי מתאים לי לשימוש. ולמקרה שאחד הנכדים יצטרך.

יש עלי מגבונים רגילים ומגבונים לחים. יש לי שפתון ויש לי קרם ידיים (שזו בעצם שפופרת קטנה של קרם גוף ממלון כזה או אחר).

יש לי מסטיקים ולעיתים גם סוכריות מנטוס מנטה - כי זה מה ש-T אוהב. 

לפעמים יש לי בקבוק מים קטן. לא תמיד, תלוי לאן אני יוצאת. כשאני טסה הבקבוק ריק כמובן כי לא מרשים להעלות נוזלים לטיסה. ואני ממלאה אותו אחר כך. 

וברור שיש לי טלפון.

כשאני טסה יש לי גם אוזניות (חוטיות ואלחוטיות) ומטענים שונים (לטלפון, לשעון...) ועט כמובן - לעולם אין לדעת מתי אזדקק פתאום לעט. 

באופן קבוע יש לי בתיק לפחות מטבע אחד של 5 שקלים. לעגלה של הסופר כמובן. 

וגומייה - למקרה שאני צריכה פתאום לאסוף את השיער. 

כשאני בארץ יש לי, בנוסף למפתחות של הבית והרכב, גם מפתח לדירה של בתי. למקרה שאוזעק פתאום לבוא לעזור עם הנכדים. 

ויש את ה"ערכה" של אמפי שכל החברים והמשפחה יודעים עליה - שמכילה כדורים נגד כאב ראש ונגד אלרגיה ופלסטר ותחתונית וטיפות עיניים וטיפות אף ו.....נו הבנתם. בטח שכחתי כמה דברים 

לאחות של גיסתי יש בכלל שני תיקים עליה באופן קבוע, ובאחד מהם תמיד יש לה בקבוק מים ופחית דיאט קולה. 

אמא שלי, למשל, הולכת בלי תיק בכלל. ואם יש לה משקפי שמש, מסיכה או כרטיס אשראי - היא צריכה להחזיק אותם ביד או שהיא דוחפת אותם אצל מי שנמצא איתה, שכן יש לו תיק (או פאוץ' - כמו אבא שלי). 

בקיצור - כל אחד והרגלי ה"תיק" שלו - אז ספרו לי מה יש אצלכם בתיק בדרך כלל? האם אתם בכלל הולכים עם תיק? ומה משתנה כאשר אתם יוצאים בערב, לטיול או חופשה, בארץ או לחו"ל? 

או אולי אתם מכירים הרגלים מעניינים של אחרים שנוגעים לתכולת התיק? 

כיתבו פוסט בנושא וקשרו אותו למדור השרביט החם באמצעות התגובות כפי שמוסבר כאן

כתיבה מהנה. 

@כל הזכויות שמורות לאתר מורפיוס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים