ספטמבר 30, 2022

מדור השרביט החם - יום ללא חשמל

 החשמל הוא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. לפחות מהיום יום שלי.

אני מתארת לעצמי שלו הייתי חקלאית, למשל, אולי היו לי פחות פעילויות שהיו כרוכות באספקת החשמל. אבל האמת היא שכיום אפילו זה לא תמיד נכון. 

ועכשיו תארו לעצמכם יום שלם ללא חשמל.

לפני כמה שנים (נדמה לי שזה היה בסתיו של 2015) היתה באזור השרון הפסקת חשמל ענקית שארכה כמה ימים. זה לווה במזג אוויר סוער, הצפות ועוד מרעין בישין.

אבל פתאום חשבתי לעצמי - מה כל אחד עשה ביום הזה? 

דמיינו לעצמכם יום שלם ללא חשמל - בבית, במשרד, בבית הספר....

זאת אומרת שגם אין אינטרנט (כלומר - יש בסלולריים.....אבל אפשר לדמיין שגם זה מושבת). 

עכשיו נסו לתאר לי את היום הזה אצל כל אחד מכם. 

מה תעשו, איך תעשו זאת, איך תבחרו מה לעשות....ולמה? 

עם אילו בעיות תצטרכו להתמודד במצב זה? 

אילו יתרונות יש ליום שלם ללא חשמל?

אילו פעילויות תמשכנה כמו קודם ואילו תיאלצו לשנות לגמרי, ואיך תעשו זאת?

כתבו פוסט בנושא וקשרו אותו למדור השרביט החם דרך התגובות כפי שמוסבר כאן.

כתיבה מהנה. 

@כל הזכויות שמורות לאתר https://storymirror.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים