נובמבר 11, 2022

מדור השרביט החם - איפור, בושם או תכשיטים - איך אני יוצא/ת מהבית?

 היה פה כבר במדור פוסט על תכשיטים אבל השבוע אני שואלת שאלה קצת אחרת.

שמתי לב שבתקופות שונות אני מתקשטת באופן שונה.

היו לי תקופות בהן ענדתי כמה וכמה טבעות, צמיד, שרשרת ואף תקופות של צמיד קרסול.

היו תקופות שאלה היו תכשיטי זהב, תקופות של תכשיטי כסף (בעיקר בתקופה ש-T היה בחוג צורפות והכין בעצמו המון המון תכשיטים מכסף) והיתה אף תקופה (נדמה לי בסוף שנות השמונים) של תכשיטים מפלסטיק.

הייתי עונדת את התכשיטים האלה למשרד וגם כאשר יצאנו לבלות או נפגשתי עם חברות.

היו גם תקופות - בודדות - בהן ניסיתי להתאפר, זה לא ממש הלך. איכשהו מעולם לא הרגשתי נוח עם זה, ואף שחברה לקחה אותי איתה פעם לקורס שלימד אותנו להתאפר, להתלבש, להסתפר באופן שהולם אותנו. כך גיליתי שלכל מבנה פנים ומבנה גוף יש לבוש, איפור ותספורת שהולמים דווקא אותו, ובעיקר יש הרבה שלא הולמים אותי בשום אופן! 😂 

למותר לציין שזנחתי את נושא האיפור די מהר. 

מה שכן תפס היה השימוש בבושם. במשך שנים קניתי (או קיבלתי מתנה) וניסיתי סוגי בשמים שונים, ובכל תקופה מצאתי בושם (או שניים) שהתאימו לי - גם לטעמי אבל בעיקר לטעמם של אחרים סביבי - ונהגתי להתבשם קלות (ממש קלות) אחרי המקלחת, בין אם הלכתי לעבודה או יצאתי לבלות או למפגשים משפחתיים.

אני חושבת שאני יכולה אפילו לאפיין תקופות שלמות על פי הבושם בו השתמשתי באותו הזמן. בכלל, ריחות זה משהו שמעורר בי המון אסוציאציות וזכרונות ורגשות. גם T וגם 'החתולה' (איתה עבדתי צמוד והפכה לחברה קרובה מאד שלי במשך ארבע עשרה שנים) היו רגישים מאד לריחות והיו בשמים שהם פשוט לא סבלו. לדוגמא: הפסקתי לגמרי להשתמש בבשמי איסי מיאקי למיניהם - שהחתולה פשוט לא סבלה - והאמת שגם אנשים אחרים שעבדו איתנו קיבלו על בשמיו הערות ממנה....

אך מאז שאני עובדת בבית ולא נוסעת למשרד בכל יום, השתנו הרבה מאד מן ההרגלים האלה שלי. אני בכלל לא מדברת על כך שביום יום אני בדרך כלל עם טייטס וטי שירט, ובחורף עם טריינינג, ורק כאשר אני יוצאת להיפגש עם אנשים מסיבה כלשהי אני טורחת ללבוש ג'ינס וחולצה שאינה מיועדת לפעילות ספורט (או מטלות הבית 😉). 

גם בושם אני כמעט לא מתיזה על עצמי בשנים האחרונות - אפילו לא כאשר אני יוצאת לבלות. וכאשר פעם ב.... אני יוצאת לאירוע ממש - חתונה או אפילו מסעדה קצת יותר מפונפנת - אני מוסיפה קצת טבעות ועוד שרשרת על "ברירת" המחדל של העגילים והשרשרת שקיבלתי מ-T מתנה כשהתחתנו (לפני 43 שנים). 

אז זו ההיסטוריה שלי עם התקשטות והתייפות.....איך זה אצלכם? 

האם אתם נראים שונה כאשר אתם יוצאים לעבודה מאשר כאשר אתם נפגשים עם משפחה או חברים? 

על מה אתם שמים את הדגש כאשר אתם רוצים להיראות טוב במיוחד? 

האם הנושא הזה בכלל לא מדבר אליכם? 

האם יש לכם רגישויות כלשהן לגבי כיצד אחרים סביבכם נוהגים להתקשט? 

כיתבו פוסט בנושא איפור, בישום, תכשיטים, תסרוקות - וההרגלים שלכם בתחום וקשרו אותו למדור השרביט החם באמצעות התגובות כפי שמוסבר כאן

כתיבה מהנה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים