דצמבר 30, 2022

מדור השרביט החם - פוסט סיום

שנתיים שלמות פרסמתי נושאים שונים במדור השרביט החם.

שנתיים שמגיעות כעת לסיומן. 

במהלך השנתיים האלה דווקא נהניתי לנסות להעלות נושאים שונים ומגוונים, חלקם שטותיים ושטחיים, חלקם קשורים לאקטואליה, חלקם עמוקים יותר ודורשים התבוננות פנימה ומחשבה.....

נהניתי מעצם חיפוש הנושאים ומחשבה עליהם - ולעיתים כתיבה עליהם בעצמי - אך ראיתי שאין היענות אמיתית מצד הבלוגרים, ופרט לכמה שהיו מאד נאמנים (אתם יודעים מי אתם ותודה על ההשתתפות המתמדת) ועוד כמה שמידי פעם כתבו כאשר הנושא דיבר אליהם - המדור לא נשא פרי.

לכן אני מסיימת כאן עם הפרויקט הנחמד הזה, שהעסיק אותי פעם בשבוע בשנתיים האחרונות.

אולי אפצח בפרויקט חדש בהמשך, מי יודע?

כמובן שאם מישהו רוצה פתאום עכשיו לכתוב פוסט בנושא מדור השרביט החם או נושא סגירת המדור או כל אחד מהנושאים שפורסמו בעבר אתם מוזמנים לעשות זאת ולקשר אותו  באמצעות התגובות כפי שמוסבר בפוסט הזה

המדור לא יימחק וניתן יהיה לגשת אליו ולקרוא בו או לקשר אליו כאוות נפשכם.

כמו כן, תמיד ניתן להמשיך לפנות אלי בכל נושא שהוא לכתובת hwparparim@gmail.com או ישירות למייל שלי empiarti@gmail.com.

בינתיים אני מאחלת שנה אזרחית טובה לכולם, שתהיו טובים כמו שטליק אהב תמיד לומר, מאחלת שתכתבו הרבה - לא משנה על מה - ושוב תודה לכל מי שהשתתף כאן במדור - ולו רק פעם אחת. זה תמיד שימח אותי מאד.

אמפי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים