אוקטובר 06, 2023

הנושא החם - חברויות / עורך מוטי אורגד

 בעקבות רשומה של Empiarti בה היא כתבה (בין היתר) על מפגש עם חברה עלה בדעתי להציע את הנושא "חברויות" לשרביט החם.

Empiarti כתבה על חברתה שהן היו חברות טובות בתיכון, אחר כך התרחקו אבל אחרי הרבה שנים חידשו קשר.

מצד אחד זה לא נדיר שלאנשים יש חברויות עוד מימי התיכון ואפילו קודם. לאחותי (המבוגרת ממני בשנתיים וחצי) יש חברה טובה מימי התיכון ולחבר לעבודה (בן 62) יש חבורה של חברים עוד מימי התיכון.

אבל לי באופן אישי אין חברים מהתיכון... למעשה בדרך כלל החברים שלי הם מהחוג אתו אני נמצא באותו שלב בחיים (בית ספר, אוניברסיטה, צבא, עבודה...) ומאוד קשה לי לתחזק חברויות אחרי התרחקות פיזית - גם כשאני באמת מנסה אני מגלה שהן גוועות מהר יחסית.

מה אתכם? האם יש לכם חברים מהעבר שאתם עדיין בקשר טוב איתם? או שכמוני אתם לא מצליחים לשמור על החברות?


כתבו רשומה בנושא ואל תשכחו: (1) לקשר את הרשומה שלכם לפוסט זה המציג את הנושא החם וכן (2) לקשר את הרשומה שלכם למדור בתיבת התגובות למטה. 



הפוסטים החמים

1. חברים / אריק בנדק חביב
2. חברויות / מוטי אור
4. חברויות / אמפירטי
5. חברויות / עדי אדלר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים