אפריל 12, 2024

הנושא החם - יוקר המחייה / עורך טליק חרובי

 המחירים עולים, כולנו מרגישים את זה וזה, בעיקר מרגיז.

איך אתם מנהלים את משק הבית שלכם מבחינת קניות מזון, דלק או הוצאות כאלה ואחרות ?

האם אתם בודקים מחירים לפני קנייה בהיפר למשל?

האם אתם מתדלקים בכל תחנת דלק אקראית ולא משנה כמה עולה ליטר דלק?

אתן דוגמה ממשפחתנו

אני לא בודק בכל קניה שבועית באיזה היפר הכי זול לקנות,
אך אצל רמי לוי לא אקנה בשום מצב כמדיניות, אבל מידי פעם אני בודק  בין 3,4 רשתות גדולות איפה אני יכול לקנות את הסל הכי זול. אני אפריד בין רכישה של מוצרים יבשים לבשר, אם אדע שבחנות מסויימת יש מחירים טובים לבשר ופחות למוצרים יבשים.

 לא ארכוש דלק באחת מ-3 התחנות דלק, פז או סונול. אבדוק תחנות שלא שייכות לאחת משלושת הרשתות האלה ואמצא תחנה שיש בה מבצעים ומחירים טובים כמו בחברות ten, מיקה, סד"ש וכו'

אבדוק איך אני יכול להוזיל שרותים - כבלים, אינטרנט, טלפון סלולרי, בבדיקה השוואתית אחת לחצי שנה בערך.

אבדוק את האפשרות לעבור לחברה שמספקת חשמל לא דרך חברת חשמל.

מכרנו את המכונית השניה וחשבנו לקנות דגם מתקדם יותר. אבל אחרי מחשבה, החלטנו לנסות אם אנחנו יכולים להסתדר עם מכונית אחת ומסתבר, שאם כל מי שמשתמש באוטו מתגמש  ברצונותיו, אפשר לחסוך בקניה של מכונית שניה .

אשמח לשמוע איך אתם מסתדרים עם יוקר המחייה/

כתבו פוסט קשרו אותו לפוסט הזה ולמסגרת התגובות של הנושא במדור השרביט למטה.



הכותבים

1. אריק בנדק חביב

2. קנקן

3. מוטי אור

4. אמפירטי

5. עדי אדלר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים