ספטמבר 06, 2024

הנושא החם - סרט לאי בודד / עורך מוטי אורגד

 בעקבות ההצעה של טליק לאלבום לאי בודד חשבתי שגם לי מותר להציע משהו דומה אך שונה. איזה סרטים הייתם לוקחים לאי בודד?

כמו טליק, גם אני מגביל אתכם לשלושה סרטים בלבד ( לא שיש לי את היכולת באמת להגביל מישהו, אז ראו זאת כהמלצה).
שלא כמו טליק, לא אציין פה את הסרטים שלי (כרגע אני יודע על שניים מתוך השלושה שאבחר) אבל אכתוב כמה מילים נוספות שאולי יעזרו לכם בבחירה:

תארו לכם שאתם על אי בודד, מנותקים מהעולם, ללא אינטרנט  וללא טלוויזיה (יש שיראו בכך גן עדן, יש  שיחשבו שזהו גיהינום). אבל כשנסעתם לשם יכולתם לבחור שלשה סרטים שתוכלו לצפות בהם בכל עת שתרצו. איזה סרטים תבחרו? אלו חייבים להיות סרטים שאתם מסוגלים לראות שוב ושוב וליהנות מהם כל פעם מחדש, אחרת אפילו אם הסרט טוב בשלב מסוים תמאסו בו ותחרטו על כך שלא בחרתם בסרט אחר.

אז בחרו בזהירות, כתבו רשומה בנושא ואל תשכחו לכלול בה קישור למדור ולקשר אותה למדור בתיבת התגובות למטה.


הנה כמה רעיונות:


כתבו

1.  אמפיארטי  

2.  אריק בנדק חביב

3.  מוטי אורגד

4.  עדי אדלר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים