דצמבר 24, 2021

מדור השרביט החם - מה מעניין אתכם ואיך אתם מתעדכנים?

 מזה כמה ימים שלא שמעתי חדשות בכלל.

מי שמדליק את הרדיו ואת הטלוויזיה בבית הוא בעלי, שמאושפז בימים אלה, ואפילו ברכב בדרך לבית החולים ובחזרה אני בעיקר מקשיבה למוסיקה. אז אין לי מושג מה קורה בארץ ובעולם, אפילו לא התעדכנתי במזג האוויר.

אבל בזכות הודעות של חברים ובני משפחה ("סעי בזהירות בסערה") בכל זאת הבנתי שמתקרבת סערה, למשל.

בעצם תמיד אני איכשהו מתעדכנת מפה ומשם, כאשר קורה משהו משמעותי איכשהו בסוף אני שומעת על זה.

אבא שלי, לעומת זאת, קורא כל יום לפחות עיתון אחד מהקצה אל הקצה, קןרא אתרי חדשות וגם שומע פודקסטים על כלכלה עולמית ופיתוחים בתחום הטכנולוגיה, הרפואה והמדע.

אז מעניין אותי לשאול: מה מעניין אתכם? פוליטיקה? רכילות? כלכלה עולמית? מצב האקלים בארץ ובעולם? 

ואיך אתם מתעדכנים? מהדורות חדשות? ברדיו? בטלוויזיה? באפליקציות או אתרי אינטרנט? האם אתם מנויים לעיתון? 

כתבו פוסט בנושא וקשרו אותו למדור השרביט החם באמצעות התגובות כפי שמוסבר בפוסט ההדרכה הזה

כתיבה נעימה

@כל הזכויות שמורות לאתר nli.org.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים