פברואר 18, 2022

מדור השרביט החם - סוג של שאלון פיבו

קיבלתי הצעה מאריק בנדק חביב לתת במדור השרביט החם "שאלון פיבו" כפי שהוא עצמו העלה באתר "פרפרים" לפני שנתיים. 

כיון שחלק מקבועי מדור השרביט החם כבר ענו על השאלון ההוא, התחקיתי מעט אחר מקור השאלון וגיליתי שהוא מתבסס על שאלון של הסופר מרסל פרוסט שבעצמו מתבסס על שאלון שהופיע בספר וידויים בשפה האנגלית משנת 1860 בשם "אלבום לרישום מחשבות, רגשות". 

מצאתי על כך ערך מעניין בויקיפדיה והחלטתי לתת כאן דווקא את השאלות המקוריות מאותו ספר נושן, ונראה אם יימצאו מביניכם כאלה שיסכימו לענות לפחות על חלק מהשאלות האלה. 

לא פחות מכך, מעניין אותי מה דעתכם עם השאלות האלה, שחוברו לפני מעל למאה שישים שנה, וכמה מהן עדיין רלוונטיות לדעתכם היום. 

והנה הן: 

1. מהי התכונה החביבה עליך?

2. מהן התכונות החביבות עליך בגבר?

3. מהן התכונות החביבות עליך באשה?

4. מהו המאפיין העיקרי שלך?

5. מה הנך מעריך מאוד אצל חבריך?

6. מהו הפגם העיקרי שלך?

7. מהו העיסוק החביב עליך?

8. מהו אושר עבורך?

9. מהי אומללות עבורך?

10. אלמלא היית אתה, מה היית רוצה להיות?

11. היכן היית רוצה לגור?

12. מהו הצבע והפרח החביב עליך?

13. מיהם סופרי הפרוזה החביבים עליך?

14. מיהם המשוררים החביבים עליך?

15. מיהם הגיבורים החביבים עליך בסיפורת?

16. מיהי הגיבורה החביבה עליך בסיפורת?

17. מיהם הציירים והמלחינים החביבים עליך?

18. מיהו הגיבור שלך בחיים האמיתיים?

19. מיהי הגיבורה החביבה עליך בחיים האמיתיים?

20. אלו הן הדמויות ההיסטוריות שאתה הכי לא אוהב?

21. מיהי הגיבורה שלך בהיסטוריה?

22. מהם המאכל והמשקה החביב עליך?

23. מהם השמות החביבים עליך?

24. מה אני הכי שונא?

25. מיהן דמויות מההיסטוריה העולמית שאני הכי שונא?

26. מהו האירוע הצבאי שאני הכי מעריץ?

27. מהי הרפורמה שאני הכי מעריץ?

28. מהו הכישרון הטבעי שהייתי רוצה להיות מחונן בה?

29. כיצד אני רוצה למות?

30. מה מצב הרוח הנוכחי שלך?

31. לאיזה חולשות הנך מגלה הכי הרבה סובלנות?

32. מהו המוטו החביב עליך?

מקווה שהשאלות האלה לפחות עוררו בכם מחשבות

כתיבה מהנה

התמונה נלקחה מאתר ויקיפדיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים