פברואר 11, 2022

מדור השרביט החם - משבר גיל ה.....X

 בעקבות שיחה בתגובות בפוסט האחרון של אמאל'א חשבתי על כך שרבים מאיתנו כבר הספיקו לחוות לפחות משבר גדול אחד בחיינו, בין אם בעקבות אירוע קשה בחיים או "סתם" כי הגענו לאיזו שהיא אבן דרך בחיינו. 

אמאל'א גרסה ש"משבר גיל הארבעים" הפך להיות "משבר גיל החמישים" ואני נזכרתי שאני דווקא חוויתי חזק את משבר גיל הארבעים שלי, ובנוסף חוויתי גם משבר בגיל חמישים, ושאם אתבונן מעט קרוב יותר על חיי, בעצם חוויתי משברים שונים בגילאים שונים....אפשר לומר שלקראת כל יום הולדת עגול חוויתי משבר כזה או אחר - פרט לגיל שישים. 

דווקא את גיל שישים צלחתי בשלום. ואולי אולי דווקא היוצא מן הכלל הזה מעיד על הכלל - שבכל עשור חוויתי סוג של משבר אבל שבין גיל חמישים לשישים כנראה עשיתי עם עצמי עבודה רגשית ופנימית רצינית כזאת שאפשרה לי לעבור את יום ההולדת העגול הבא כשהוא נטול משברים.

כל ההקדמה הזאת נועדה לשאול אתכם - האם חוויתם "משבר גיל ה..." כלשהו?

מתי זה היה? באיזה סטאטוס זה תפס אתכם בחייכם? האם יש לכם מושג מה היה הטריגר שהתחיל את המשבר או שזה באמת היה קשור אך ורק לגיל כזה או אחר?

האם לדעתכם המשבר קשור להיותכם אשה או גבר? 

איך משברי גיל X באים לידי ביטוי באופן דומה או שונה, לדעתכם, אצל גברים ואצל נשים? 

כתבו פוסט בנושא וקשרו אותו למדור השרביט החם באמצעות תגובות לפוסט הזה, כפי שהסברתי כאן ותודה לאמאל'א שהפוסט שלה הצית בי את הרעיון לנושא המדור השבוע. 

כתיבה מהנה

@ כל הזכויות שמורות לאתר shutterbox


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים