ספטמבר 27, 2024

הנושא החם - למה אתם מכורים? / עורך טליק חרובי

ראשית אמהר ואומר שלא מדובר על התמכרות מהסוג המיידי שעולה לראש כמו סמים או אלכוהול לא עלינו. יותר על תשוקה שלעיתים קשה לנו לשלוט בה.
עד לא לפני הרבה זמן לא יכולתי לעבור ליד חנות ספרים בלי להכנס אליה ולצאת ממנה עם לפחות ספר חדש אחד.
בגדים, נעליים, פרטי לבוש אחרים ,לא מענינים אותי. תקליטים אני כבר לא קונה כי כבר שנים שאין לי פטיפון ורמקולים ולמרות שהייתי מאוד רוצה לחזור להרגל הזה אני צריך להיות מציאותי ולומר שאת המוזיקה,שאני שומע אני צורך בדרכים אחרות.


הייתי רוצה כמובן שיהיה לי סמארטפון חדש ומחשב נייד חדש, כי הקודם התקלקל ולפעמים יש צורך לעשות דברים שיותר קשה לעשות דרך הסמרטפון. 

אבל בעיקרון ההתמכרות שלי נוגעת רק לרכישת ספרים ואני מנוי בספריה ,אבל לגעת בספר חדש עד לא מזמן זו הייתה התשוקה שלי. העניין הזה הסתיים,כי נגמר לי המקום הפיזי להניח ספרים. לכן והתחלתי לרכוש ספרים דיגיטלים שמייתר את התשוקה להסתובב בחנויות ספרים. עכשיו זה פשוט להכנס לאתרים של הוצאות ספרים או לאפליקציות הידועות ולרכוש מהן.

למה אתם מכורים? בפני מה קשה לכם לעמוד? זהוא הנושא החם של השבוע. 
מוזמנים לכתוב רשומה בנושא וקשרו אותה לפוסט הזה בשרביט ובמסגרת התגובות כאן למטה.

שיהיה כמה שיותר רגוע ובטוח.

OpenAI generated



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים