אוקטובר 04, 2024

הנושא החם - העדפות או בחירות באוכל / עורך מוטי אורגד

 כידוע לרוב הקוראים שלי אני טבעוני. שנים רבות לפני שהפכתי לטבעוני הייתי צמחוני
הבחירה בצמחונות ואחר כך בטבעונות הייתה פחות או יותר שלי. כמובן שהיו לחצים והשפעות שעזרו לי לבחור, אבל בסופו של דבר זאת החלטה שלי שלרוב אני שלם איתה.

אני יודע שרוב בני האדם בקהילת הבלוגרים שלנו, בארץ ובעולם אינם צמחונים או טבעוניים אלא "אוכלי כל". אבל האם הם באמת אוכלים הכל? רוב בני האדם מגבילים את עצמם במאכלים מסוימים מטעמי תרבות, דת, בריאות, אלרגיה, סתם גועל או מסיבות אחרות.

לדוגמא, אצל היהודים יש רבים שאוכלים כשר. בין אלה שלא אוכלים כשר יש כאלה שלא מסוגלים לאכול חלק מהמאכלים שאינם כשרים כמו חזיר או פירות ים.
אני חושב שרוב הישראלים והאירופאים לא מוכנים לאכול כלבים, אבל יש מדינות בעולם בהן כלבים נחשבים למאכל לגיטימי. 

יש כאלה שבוחרים לא לאכול מאכלים עם סוכר, יש כאלה שמעדיפים לאכול בעיקר שומן וחלבונים מהחי. אני מכיר אנשים שלא מסוגלים לאכול אבוקדו וכאלה שלא מוכנים לאכול פלפל ("מתוק").

בקיצור, כל אחד והבחירות שלו... 

מה לגביכם? האם יש לכם העדפות, בחירות או הגבלות באוכל?


כתבו רשומה בנושא ואל תשכחו לכלול בה קישור למדור ולקשר אותה למדור בתיבת התגובות.



כתבו

1.  אריק בנדק חביב

2.  מוטי אורגד

3.  עדי אדלר

4.  UR

5.  n_lee

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפופולריים מכל הזמנים